Monday, February 14, 2011

♥ 情人节快乐 ♥

spent jor my whole day to update my blog

leave it for about 2-3 weeks edi

can saw a lots of spider web here,haha...

sakai lao gong fetch me,yean and hwei ling go to tualang for dinner

他说没有在正日庆祝就是很奇怪喔...

那你说他是不是多此一举?!

还赖我说不然以后我会怨他一辈子

真的是笨蛋老公来的!!!

今年没收到花

因为他把买花的钱用在请我吃好料

我还是很开心,至少比较实际嘛... ;)

我爱你,傻瓜老公...

 情人节快乐 










No comments:

Post a Comment