Thursday, November 4, 2010

~~友谊~~

finally i can go back to my home sweet home...  ^^

follow wei keat's car back to kepong jusco and anthony came to fetch me...

why not my lao gong come to fetch me??? because we need to go to visit christ's mum after that...

and thanks to anthony because if not of him,i need to wait at my lao gong house alone until he finish his work...>.<

follow anthony went to Setapak TARC to fetch his friends and jade's sister...

went to anthony's house after fetch jade and wait for my stupiak lao gong to go together...

we bought 白兰氏鸡精 for auntie and happy to see that nothing serious with her leg...

we went to dinner after that and meet with sue & mum at the bandar puteri cafe...*forget what is the cafe name already,hehe...XP*













2nd round at mamak stall after choon kiat reached puchong...

we saw a lot of fireworks there after 12 o'clock...
~~Happy Deepavali~~


我承认自己真的变了。。。
也许应该说大家都变了。。。
又或者说大家的生活圈子都不同了。。。
所以有时候彼此都融入不进对方的话题。。。
我也不想变成现在这样,我也很难过。。。
但距离确实让我们的友谊断了线。。。
我也无可奈何。。。
我只能说一句真的很抱歉!!!
但我珍惜我们之间的友情。。。
最真心的一句。。。
唯有鸿和杰不曾让我感到陌生。。。
尤其是鸿。。。
有时看到我不开心就会特地找我聊聊天。。。
甚至说可以顺便来找我,虽然最后没来到。。。
但你的那份心,我真的收到了,也很感动!!!
真的很开心有你这个顶呱呱的好朋友!!! 
 当然也不会少了那个傻佬叶俊杰。。。
那一封“ goodnite 信息真的让我哭笑不得  =.=
anyway,just want to say THANKS~~

2 comments:

  1. 变不变真的有那么重要?? 有谁不是随着时间溜去而改变的??
    我们一直都在变得。。 从以前的幼稚到现在或以后的更长大一些~~
    有时候真的没有必要顾虑变不变这个问题~~~

    我觉得重要的是大家一起哪种“感觉”!!
    谢谢你喜欢我给你的感觉, 我希望我能持续的给你们每一个!!
    不要想太多了~~ 晚安!

    ReplyDelete
  2. 我跟你一样都觉得不重要,但却已经有好几个人这么对我说,所以我才会去想是否该检讨自己了。。。

    ReplyDelete